آراد برندینگ
خانه / گرانول نایلون / صادرات گرانول بازیافتی به عراق

صادرات گرانول بازیافتی به عراق

آیا می دانید بهترین گرانول های بازیافتی و گرانول پلی آمید برای صادرات به عراق را می توان از ایران که نزدیکترین کشور همسایه به عراق می باشد و در تامین و تولید انواع گرانول پلاستیک فعال است، تهیه کرد؟ در کشور عراق می توان برای تولید کننده های بزرگ و کوچک که در صنعت نایلون و ظروف یکبار مصرف بسته بندی فعالیت دارند گرانول پتروشیمی و گرانول بازیافتی از طریق سایت تهیه کرد.

مرکز خرید گرانول

تولید گرانول نایلون از پلاستیک بازیافتی

کارخانه گرانول نایلون

در کشور ایران هم امکان تهیه پودر های شیمیایی از شرکت های پتروشیمی است و هم به قدر کافی زباله و نایلون های دست دوم در طبیعت و صنعت زباله و بازیافت وود دارد که می توان کار تولید گرانول نایلون را انجام داد. خوشبختانه ماشین آلات و تجهیزات بروزی برای راه اندازی این صنعت در ایران تولید می شوند و هم از کشور هایی همچون چین و ترکیه وارد می شوند که می توانند گرانول خروجی باکیفیت را تحویل دهند.

خرید بهینه انواع مواد اولیه با قیمت مناسب و با کیفیت خوب می تواند آغاز گری برای تولید گرانول هاش و بادی باشد. در بین همه گرانول ها این دو مورد بدین علت که مواد اولیه هایشان بیشتر در دسترس هستند، طبیعتا تولید پر رونق تری نیز دارند. این دبه پلاستیکی شیردار که در طبیعت رها می شوند یا در گذشته که اصلا خبری از بازیافت پلاستیک نبود، تمامی زباله ها و نایلون ها یا دفن می شدند و یا سوزانده می شدند که هیچ نفعی برای زمین و برای انسان ها نداشت.

اما در عصر حاضر که علم پیشرفت کرد و تولید دستگاه های گرانول از سر گرفته شد، خیلی از تولید کنندگان ایرانی تصمیم گرفتند هم برای کار آفرینی و ایجاد اشتغال و هم برای کمک به محیط زیست به سراغ این شغل بروند و در این مسیر بتوانند هم گرانول تحویل خریدار داخلی و هم خریدار خارجی بدهند.

سفارش عمده گرانول رشته ای شفاف بیرنگ

سفارش گرانول رشته ای

همه مواد پلیمری و پتروشیمی یک پایه و استاندارد مشخص دارند که بر اساس آن شناخته می شوند و خرید و فروش می گردند. در این میان گرانول های شفاف بیرنگ و فرومنگنز در بازار را که می توان در گروه گرانول بازیافتی دسته بندی کرد، عملا در گروه همان مواد پتروشیمی نایلونی قرار می گیرند که سفارش های عمده را به خود اختصاص داده اند. این محصول اگر در کیفیت اعلا تولید شود بدون شک به سرعت برای آن خریدار پیدا می شود، چرا که جزو گروه گرانول های رشته ای یا عدسی درجه یک است. برای سفارش این محصول برای بازار صادراتی یا داخل می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه گرانول اصفهان

کارخانه گرانول اصفهان با قیمت عالی

کارخانه گرانول اصفهان چندین سال است که راه اندازی شده است و در آن مواد …

آراد برندینگ