آراد برندینگ
خانه / گرانول نایلون / خرید گرانول شفاف بیرنگ صادراتی

خرید گرانول شفاف بیرنگ صادراتی

خرید گرانول شفاف بیرنگ و گرانول پلی آمید حتی برای بازار های صادراتی نیز رواج دارد. این محصول با کریستال های بیرنگ و بسیار شفافی که دارد در واقع ظاهری درخشان ایجاد می کند و سبب می شود تا محصولات بهتر و باکیفیت تری از آن تولید شود. برای همین موضوع هم در بازار داخلی و هم در بازار خارجی مشتاقان و خریدارن مخصوص به خودش را دارد.

خرید عمده گرانول

۴ نکته مهم در گرانول سازی

نرخ گرانول هاش

تولید گرانول به این راحتی ها هم نیست و دیده شده بسیاری از افرادی که وارد این حوزه شدند پس از مدت کوتاهی شکست خوردند و مجبور شدند این شغل را کنار بگذارند. در تولید گرانول نکات بسیار متعددی وجود دارد که سعی می کنیم در هر مطلب به مرور به آن ها اشاره کنیم. در اینجا می خواهیم به طور خلاصه به چند نکته مهم در بحث گرانول سازی بپردازیم.

  1. بحث اول قسمت تفکیک کردن و جداسازی نایلون ها و زباله هایی است که در بدو ورود به کارخانه باید روی آن ها وقت کافی گذاشت. این کار توسط اشخاص و نیروهای متبحر باید انجام شود تا در نهایت گرانولی که تولید می شود هم خالص باشد و هم قابل استفاده برای تولید محصولات بعدی.
  2. نکته دوم این است که باید تمامی مواد را پیش از مذاب کردن از لحاظ بحث شاخص جریان مذاب یا همان ام اف آی بررسی کنید که باید به وسیله آزمایش کردن به آن برسید.
  3. بحث بعدی این است که این مواد باید به صورت مداوم و پیوسته وارد دستگاه خرد کن شوند تا عملیات نهایی گرانول سازی به درستی انجام شود و برای بار نهایی بی کیفیتی را ایجاد نکند.
  4. حتما برای اضافه کردن هر ماده ای باید از میکسر گرد حرارتی استفاده کنید. کار میکسر این است که همه مواد را به صورت یکدست مخلوط می کند و این باعث می شود تا مصول نهایی یک شکل و یک رنگ و یک کیفیت باشد.

سفارش سازی گرانول نایلون پلی اتیلن

تولید کننده گرانول

همیشه تولید گرانول ها و فرومنگنز در بازار بر طبق یک برنامه از قبل مشخص شده انجام نمی شوند. مهم ترین عامل این است که آن مواد نایلونی که وارد کارخانه می شوند چه مشخصاتی دارد و برای تولید چه محصولاتی مناسب هستند. این در حالیست که ممکن است یک مشتری نیازمند نوع خاصی از گرانول با درصد مواد اولیه مخصوصی باشد. برای همین موضوع بحث سفارش سازی گرانول نایلون پلی اتیلن برای آن مشتری پیش می آید. باید بدانید که این امر مهم را فقط خود گرانول کار بلد هست و هر کسی نمی تواند نظر شخصی خود را بدهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه گرانول اصفهان

خرید گرانول نایلون مستقیم از کارخانه

اگر شما کارخانه تولیدی نایلون و نایلکس دارید و می خواهید گرانول نایلون و گرانول …

آراد برندینگ