آراد برندینگ
خانه / گرانول نایلون / خریدار گرانول نایلونی ارزان قیمت

خریدار گرانول نایلونی ارزان قیمت

اگر شما خریدار گرانول نایلونی ارزان قیمت هستید می توانیم این خبر خوب و ویژه را به شما بدهیم که بتوانید به طور مستقیم سفارشات گرانولی خودتان را در این سایت ثبت کنید و ماهیانه تا چند ده تن به راحتی و با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمایید. بهتر است با انواع محصولات این مجموعه تولیدی در سایت و یا از طریق کارشناس فروش مطلع شوید.

خریدار گرانول نایلونی

گرانول رشته ای چیست؟

خریدار گرانول نایلونی

هر محصولی که بخواهد تولید شود، نیازمند یک سری دستگاه ها و افراد متخصص و مواد اولیه است. تمامی این موارد در کنار هم می تواند منجر به تولید یک محصول درجه یک شود تا نیاز خریداران داخلی و خارجی را پوشش بدهد. برای تولید گرانول رشته ای نیز باید در ابتدا یک سری ضایعات نایلونی و پلاستیکی خریداری شوند. سپس کارگرها اقدام به تفکیک پلاستیک ها از یکدیگر نمایند و در نهایت باید پرک و شستشو شوند.

حال باید پرک های شسته و خشک شده وارد دستگاه ذوب بشوند. این مواد پلاستیکی به راحتی ذوب می شوند و از داخل یک دستگاه که خروجی آن شبیه چرخ گوشت است خارج می شوند. یعنی دقیقا به صورت گوشت در کنار هم چندین رشته دراز و به هم پیوسته که در حالیکه داغ می باشند خارج می شوند و هم زمان وارد مخزن آب می شوند تا سرد شوند. سپس این گرانول های رشته ای به وسیله کاتر ها جداسازی می شوند و به قطعات و دانه های ریز گرانول تقسیم بندی و جداسازی می شوند و برای همین است به گرانول رشته ای معروف هستند، چون دستگاه و مرحله تولید آن ها با دیگر گرانول ها کاملا تفاوت دارد.

قیمت هر کیلو گرانول بازیافتی در بازار

خریدار گرانول نایلونی

هر شخصی که به سراغ فضای اینترنت می آید در وهله اول تمایل دارد از قیمت روز هر کیلو گرانول بازیافتی مطلع شود. اما همان طور که عرض کردیم قیمت این محصول به صورت روزانه تغییر می کند. یعنی ممکن است مطابق با قیمت های پتروشیمی نوساناتی را داشته باشد. بهترین مسیر برای اینکه از قیمت هر کیلو گرانول آگاه شویم این است که با مشاوره فروش در ارتباط باشیم. چرا که گرانول ها در رنگ ها و کیفیت های مختلفی تولید می شوند و این گونه نیست که یک قیمت ثابت بتوانیم برای همه آن ها در نظر بگیریم. قیمت دلار و قیمت روز ضایعات در قیمت گذاری نهایی بسیار تاثیر گذار است. اما خریدار گرانول باید به این موضوعات آگاه باشد تا بتواند با صبوری و تحقیق بهترین گرانول را با قیمت مناسب خرید نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید گرانول مشکی برای تولید لوله

آیا می دانید خرید گرانول مشکی و گرانول پلی آمید تنها برای نایلون فریزر و …

آراد برندینگ