آراد برندینگ
خانه / گرانول بازیافتی / فروش گرانول مشکی و کامپاند لوله

فروش گرانول مشکی و کامپاند لوله

هر تولید کننده لوله پلی اتیلنی باید به سراغ مراکز تولید و فروش گرانول مشکی و فرومنگنز کم کربن و کامپاند های لوله برود. لوله ها بسیار پر کاربرد می باشند و هم در ایران و هم در کشور های خارجی استفاده می شوند. اگر می خواهید بهترین لوله ها را تولید کنید که مشتریان دائمی نیز پیدا کنید می توانید از این مجموعه مواد اولیه لوله خود را به راحتی تامین نمایید.

آشنایی با انواع گرانول و کامپاند لوله

کاربرد مواد پلاستیکی و پلیمری به شدت در زندگی انسان زیاد است هر محصول پلاستیکی و نایلونی را به گونه ای ارتباط با یکی از گرید های مواد پلیمری شیمیایی هم دارد. گرانول ها علاوه بر استفاده برای تولید نایلون ها برای لوله های پلی اتیلنی نیز بسیار کاربرد دارند. همین آب و گازی که باید به منزل ما و شما برسد، همین آب که باید وارد زمین های کشاورزی شود و یا به شهرستان ها و مناطق دور افتاده برسد، باید از مسیر یک لوله مستحکم و بزرگ عبور کنید.

برای همین تولید لوله های پلی اتیلن را می توان از دو نوع گرانول یا اصطلاحا کامپاند انجام داد. نوع اول این است که تمامی این کامپاند ها از پودر های نو پتروشیمی تولید شوند که طبیعتا کیفیت و قیمت بالاتری هم دارند. نوع دوم این است که کارگاه های بازیافتی از بازیافت کردن پلاستیک های موجود در طبیعت اقدام به تولید گرانول بازیافتی برای لوله کنند که باید روی استحکام و کیفیت آن دقت کنند تا یک محصول درجه یک تولید شود و طول عمر بالایی در مقابل آب و حرارت و نور خورشید و این موارد داشته باشد.

قیمت روز گرانول هاش چهار رنگ

با خرید مناسب انواع پلاستیک های با جنس های مختلف که باید کار تفکیک آن ها به درستی انجام شود می توان یک گرانول هاش چهار رنگ را تولید کرد. با استفاده از دستگاه های مدرن روز می توانیم بهترین کیفیت را در صورتی که متخصص باشیم تولید کنیم. قیمت روز هم بستگی دارد که آن مواد ضایعات با چه قیمتی تهیه شده اند. بعد آن گرانول چقدر ظاهر خوب و کیفیت عالی ای دارد.

ویژگی منحصر به فرد گرانول چهار رنگ و فرومنگنز متوسط کربن این است که برای بسیاری از وسایل پلاستیکی می توان از آن استفاده کرد. باید شخص تولید کننده احاطه و اشراف کامل را به بحث تولید داشته باشد. اما با این حساب برای تهیه و اطلاع از قیمت روز محصول می توان با کارشناس فروش این مجموعه در ارتباط بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات گرانول بازیافتی شیشه ای به پاکستان

صادرات گرانول بازیافتی و گرانول پلی آمید به کشور پاکستان که جمعیت زیادی دارد از …

آراد برندینگ