آراد برندینگ
خانه / گرانول نایلون / خرید گرانول نایلون مستقیم از کارخانه

خرید گرانول نایلون مستقیم از کارخانه

اگر شما کارخانه تولیدی نایلون و نایلکس دارید و می خواهید گرانول نایلون و گرانول پلی آمید را مستقیما از کارخانه گرانول سازی خریداری کنید می توانید با ما همراه باشید. ضمن اینکه در ابتدا باید سنجیده شود که دقیقا مشتری به دنبال تولید چه نوع نایلون فریزر هست که گرانول متناسب با همان نایلون برای او تولید و تحویل شود. در کنار گرانول می توانید شفاف کننده و شوینده نیز خریداری کنید.

گرانول های پرکاربرد در تولید نایلون

بدون شک نایلون آبیاری قطره ای پر کاربرد ترین محصول پلاستیکی در تمام دنیا است. هنگامی که شما وارد یک مغازه می شوید و محصولی را خریداری می کنید ممکن نیست بدون نایلون و نایلکس از مغازه خارج شوید چرا که کار اصلی نایلون برای حمل و نگهداری وسایل متفاوت است. حال همین نایلون عمر مصرفی زیادی ندارد و در خانه همه ما ممکن است نایلون های زیادی انباشت شده باشد که اگر در طبیعت پخش شوند نه تنها تجزیه نمی شوند بلکه محیط را نیز آلوده می کنند. پس این نایلون ها به کارگاه های بازیافتی بر می گردند که دوباره به گرانول تبدیل شوند. انواع گرانول های هاش و نایلون در نمونه های بیرنگ، عسلی، شفاف، مشکی، چهار رنگ می توانند گزینه هایی برای تولید باشند اما در اینجا به گرانول های نو پتروشیمی نیز برای نایلون اشاره می کنیم:

  • پلی اتیلن سبک ۲۱۰۰
  • پلی اتیلن سبک ۰۱۹۰
  • پلی اتیلن سبک ۲۱۰۱TN
  • پلی اتیلن سبک ۲۴۲۰E
  • پلی اتیلن سبک ۰۰۷۵
  • پلی اتيلن سبك خطی ۲۳۵F6
  • پلی اتیلن سبک خطی ۲۲B02
  • پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹KJ
  • پلی اتیلن سنگین EX5
  • پلی اتیلن سنگین F7000

 

فروش شفاف کننده و شوینده گرانول نایلون

برای اینکه یک محصول درجه یک از گرانول و فرومنگنز در بازار تحویل مشتریان داخلی و صادراتی داده شود نباید گرانول را به هر قیمت و هر کیفیتی تولید کرد. تولید بدون داشتن برنامه و مهارت و مواد اولیه مورد نیاز خوب قطعا در نهایت به ضرر یک تولید کننده خواهد بود. شفاف کننده و شوینده دو عدد ماده ضروری هستند که باید هر کارخانه تولید گرانولی از ان ها استفاده کند.

برای اینکه آلودگی ها، رنگ زرد، چربی ها و بود بد نایلون های ضایعاتی گرفته شود باید حتما از یک شوینده قوی و مناسب استفاده کنید. علاوه بر این مورد باید برای شفاف و روشن کردن گرانول ها حتما از شفاف کننده استفاده کنید. دقت شود که حجم زیادی از شفاف کننده نباید استفاده شود و هدف اصلی این است که بار از تیرگی در بیاید و اصطلاحا ظاهری زیبا و روشن به گرانول بدهد که مشتری پسند تر باشد و محصول نهایی بهتری از ان تولید شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید گرانول مشکی برای تولید لوله

آیا می دانید خرید گرانول مشکی و گرانول پلی آمید تنها برای نایلون فریزر و …

آراد برندینگ