آراد برندینگ
خانه / گرانول نایلون / خرید گرانول عسلی روشن و تیره

خرید گرانول عسلی روشن و تیره

این مرکز تولیدی و پخش در زمینه کمک به خرید گرانول عسلی روشن و تیره نیز فعالیت دارد و با کمک تولید کننده ها و مشتریان می توان محصولات بازیافتی را با کیفیت بالاتری و بدون محدودیت به سراسر کشور و همچنین دیگر کشور ها ارسال کرد تا در این زمینه هم پلاستیک ها مجدد استفاده شوند و هم به ارز آوری کشور کمک ویژه ای گردد.

کارخانه گرانول

مهمترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت گرانول

گرانول پلاستیک را که به دانه های ریز رشته ای یا گرد یا عدسی مانند نام گذاری می کنند با دیگر انواعی که ممکن است در نوع خوراک و غذا باشند نباید اشتباه گرفت. حال برای رسیدن به این گرانول های کوچک خوش رنگ باید مراحلی زیاد با روش های اصولی و درست انجام بشوند تا در نهایت بتوان انتظار داشت که وقتی گرانولی را به دست مشتری می دهیم بگوییم گرانول باکیفیتی است.

در اینجا به طور مختصر به عوامل موثر بر کیفیت گرانول پلاستیک اشاره ای می کنیم و باید دانست که تک تک این نکات باید رعایت شوند و صد البته می توانند در محصول نهایی بسیار اثر گذار باشند. اولین مورد بحث جمع آوری یا خرید مواد بازیافتی خوب است. اگر علم خرید و تشخیص زباله های باکیفیت را نداشته باشید قطعا نمی توانید انتظار خروجی مطلوبی را داشته باشید.

مورد دوم بحث شستشوی این زباله ها است. اینکه در چند مرحله و با چه ماده شوینده ای شسته بشوند بسیار اهمیت دارد تا گرانول نهایی رنگ و بوی بدی نداشته باشد که به محصول نهایی منتقل کند. مورد سوم نیز افزودنی ها و مراحل انجام شده حین خط تولید است که در مطالب بعدی در مورد این مبحث صحبت خواهیم کرد.

 

صادرات انواع گرانول نایلون به پاکستان

خرید گرانول

پاکستان یکی از کشور های پر جمعیت است که همسایه نزدیک ایران نیز می باشد. این کشور توانسته مراودات تجاری خوبی را با ایران داشته باشد و در اکثر محصولات ایرانی پیشرو در امر خرید و واردات باشد. در این میان شرکت های تولیدی محصولات پلاستیکی نیز در پاکستان توسط خود ملیت پاکستان یا مهاجران، احداث شده اند که نیازمند انواع گرانول نایلون و پلاستیک می باشند.

گرانول های رنگی را می توان در کنار انواع گرانول شفاف نیز تولید کرد و در اختیار مشتریان خارجی قرار داد. حتی می توان علاوه بر گرانول به صادرات خود محصولات به دست آمده از گرانول به کشور پاکستان نیز اقدام کرد. مثلا انواع نایلون و کیسه زباله هایی که تولید می شوند یا حتی ظروف یکبار مصرف همگی می توانند گزینه های مطلوبی باشند.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه گرانول اصفهان

خرید گرانول نایلون مستقیم از کارخانه

اگر شما کارخانه تولیدی نایلون و نایلکس دارید و می خواهید گرانول نایلون و گرانول …

آراد برندینگ