آراد برندینگ
خانه / گرانول نایلون / قیمت گرانول رنگی درجه یک

قیمت گرانول رنگی درجه یک

قیمت گرانول رنگی و فرومنگنز کم کربن بدون شک به درجه یک بودن خود گرانول و میزان خرید محصول از سمت خریدار بستگی دارد. این محصول که کاربرد متعددی در تولید انواع اسباب بازی های رنگ و حتی انواع سفره و نایلون رنگی دارد، چون که بازیافتی می باشد با قیمت ارزان تری نسبت به گرانول های پتروشیمی نو می باشد.

قیمت گرانول رنگی

کاربرد اصلی گرانول رنگی چیست؟

قیمت گرانول رنگی

گرانول رنگی از کندر های و زباله های رنگی به دست می آید. اکثر این گرانول های رشته ای و یا عدسی مانند می باشند. هر تولیدی معمولا در کنار گرانول های شفاف و گرانول های مشکی سعی می کند کندر رنگی هم تهیه کند و با تولید گرانول رنگی، طیف وسیعی از مشتریان را داشته باشد. این محصول در تولید نایلون و نایلکس های رنگی استفاده می شود.

رنگ های قرمز، آبی، سبز، زرد همگی البته در گرید های مختلفی تولید می شوند و مثلا شرکت هایی که تولید کننده پلاستیک جات مختلف هستند می توانند این محصول را سفارش دهند. به عنوان مثال یک کارخانه ای که کار تولید انواع سبد، گیره، ظروف و اسباب بازی های پلاستیکی را انجام می دهد، مسلما نمی تواند همه را فقط در یک رنگ تولید کند.

فلذا این مراکز باید به سراغ گرانول ها و مستربچ های رنگی بروند تا بتوانند رنگ دلخواه مورد نظر خود را برای آن محصول پلاستیکی ایجاد کنند. پس بدانید که این محصول در اینترنت نیز پیدا می شود و می توانید آن را روزانه خریداری کنید و چرخ کارخانه خودتان را روشن نگه دارید.

بازرگانی گرانول عدسی در حجم بالا

گرانول عدسی

گرانول عدسی یک مدل گرانول کوچک هست که به شکل عدس می باشد و سایزی بزرگ تر از عدس دارد. معمولا گرانول های عدسی از گرانول های رشته ای گران تر و باکیفیت تر هستند. این محصول در حجم های تناژی نیز تولید می شود و کلا فروش گرانول از ۱۰۰ کیلو به بالا معمولا می باشد.

هر مرکز بازرگانی و تولیدی باید روزانه نمونه محصول خود و میزان حجم را به مشتریان اطلاع دهد تا کسی که مصرف کننده می باشد با مطلع شدن از قیمت روز آن را سفارش بدهد. هر بازرگانی می تواند به فروش بیشتر تولیدی ها کمک کند. اگر شما نیز پا در مسیر تولید گرانول های نایلون و بادی گذاشته اید می توانید با ما نیز همکاری داشته باشید.

کافی است با شماره زیر ارتباط بگیرید و حجم تولیدی خودتان و انواع گرانول و فرومنگنز متوسط کربن را اعلام کنید تا بتوانید یک همکاری مداوم با مجموعه ما داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه گرانول اصفهان

خرید گرانول نایلون مستقیم از کارخانه

اگر شما کارخانه تولیدی نایلون و نایلکس دارید و می خواهید گرانول نایلون و گرانول …

آراد برندینگ