آراد برندینگ
خانه / گرانول نایلون / خریدار گرانول پلاستیک هاش و شیشه ای

خریدار گرانول پلاستیک هاش و شیشه ای

ویژگی های منحصر به فرد گرانول پلاستیک هاش و شیشه ای و گرانول پلی آمید، می تواند هر خریدار و تولید کننده ای را به وجد بیاورد که از آن محصولات متفاوتی در رنگ های مختلفی به کمک مستربچ ها تولید نماید. می توان در مرحله تست از گرانول ها کیفیت خروجی مجصولات را مشاهده کرد یا از شخص تولید کننده گرانول خواست تا گرانول را در محیط کارخانه تست نماید.

آیا گرانول مواد پلاستیک درجه ۱ می باشد ؟

چندین سال است که فرایند تولید گرانول از نایلکس دسته دار فروشگاهی و مواد بازیافتی در ایران انجام می شود. راه اندازی کارگاه یا کارخانه ای در این زمینه کاری سهل و آسان نمی باشد و باید شخص تولید کننده تا حد معقول و بالایی به انواع محصولات پلاستیکی و روند انجام کار مسلط باشد. حال هر کارگاهی هم که گرانول تولید می کند نمی توان قطعا گفت آن گرانول از درجه یک است.
ظاهر گرانول، عدم داشتن ناخالصی، بدون بو و بدون گاز بودن، تست آن در تولیدی همگی گویای این هستند که این گرانول از چه درجه کیفی برخوردار است تا متناسب با همان قیمت گذاری نیز انجام شود. پس نباید انتظار داشت همه گرانول ها درجه یک باشند. برترین نوع گرانول ها مربوط به آن هایی هستند که از مواد پتروشیمی دست اول و نو تولید می شوند. سپس همین گرانول های بازیافتی به درجه یک و درجه دو تقسیم بندی می شوند که هر مشتری در قبال محصولی که می خواهد تولید کند انتخاب می کند از چه نمونه ای استفاده نماید.

تولید گرانول کیسه مواد درجه یک

قیمت گرانول

از گرانول ها و فرومنگنز در بازار می توان کیسه فریزر زرین بسیار کاربردی و درجه یکی را تولید کرد که به صنعت های مختلف کمک ویژه ای بکنند. اصلا زندگی انسان ها بدون داشتن بسیاری از وسایل ضروری غیر ممکن است. هر پلاستیکی که در محیط می بینید می تواند به نحوی مجدد قابل استفاده باشد. بهتر است کمی به اطراف خودمان نگاه بندازیم تا ببینم چه ظرفیت های خوبی وجود دارد.

از کیسه مواد های نو پتروشیمی که در کارخانه های مختلف خالی می شوند می توان استفاده مجدد کرد. یعنی از سوزاندن و دور ریختن آن ها جلوگیری می کنیم و آن ها را به چرخه بازیافت وارد می نماییم. می توان از آن ها بهترین گرانول ها را تولید کرد و با قیمتی کمتر از مواد نو به دست تولید کنندگان ایرانی و خارجی رساند تا چرخ تولید ان ها همیشه به راه باشد. اگر قصد سفارش انواع گرانول درجه یک هاش و لوله را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید گرانول مشکی برای تولید لوله

آیا می دانید خرید گرانول مشکی و گرانول پلی آمید تنها برای نایلون فریزر و …

آراد برندینگ