آراد برندینگ
خانه / گرانول بازیافتی / فروش گرانول پلاستیکی بازیافتی در اصفهان

فروش گرانول پلاستیکی بازیافتی در اصفهان

فروش گرانول پلاستیکی بازیافتی در اصفهان برای تولید کننده هایی که کار تولید انواع نایلون و کیسه زباله را انجام می دهند آغاز شده است. این گرانول ها کاربرد های بسیار زیادی دارند و برای همین است سعی کردیم فروش مستقیم از تولیدی را آغاز کنیم به صورت اینترنتی تا همگی افرادی که در شهرهای دور هستند بتوانند خرید کنند.

گرانول پلاستیکی بازیافتی

دلایل تولید گرانول از ضایعات

گرانول پلاستیکی بازیافتی

چندین سال است که ایران به یکی از کشور های تولید کننده انواع گرانول از مواد ضایعاتی تبدیل شده است. خوشبختانه دیگر حجم زیادی از زباله ها را نباید دفن کرد یا سوزاند و می توان استفاده مجدد از آن ها را فراهم کرد. چند دلیل مهم وجود دارد که می توان به صورت مختصر به آن ها اشاره کرد:

  • حفاظت از محیط زیست: متاسفانه شاهد بوده ایم و هستیم که پلاستیک ها در طبیعت رها می شوند و تا سالیانی سال این مواد به صورت تجزیه ناپذیر در محیط باقی می مانند. این مواد می توانند سبب آلودگی و زشتی محیط زندگی ما بشوند. از طرفی نمی توان همگی آن را را سوزاند یا جمع آوری کرد که ضررهای زیادی به همراه دارد. فلذا با بازیافت و استفاده مجدد از آن ها بخش زیادی از این مواد پلاستیکی و نایلونی به چرخه استفاده مجدد بر می گردند و کمک به حفظ محیط زیست می شود.
  • اقتصاد: چندین سال است که در کشور ما گرانی ها و تورم و بیکاری بیداد می کند. از طرفی کشور ما تحریم است و فروش و صادرات چندانی هم نداریم. همین امر سبب بالاتر رفتن قیمت های جهانی مواد اولیه پتروشیمی شده است و برای همین برای بسیاری از صنایع و تولیدی ها استفاده از مواد نو امکان پذیر و به صرفه نیست و بهتر است از گرانول های بازیافتی استفاده کنند تا چرخ تولید همچنان بچرخد.

بزرگترین مرکز تولید و فروش گرانول بازیافتی

گرانول پلاستیکی بازیافتی

این سایت یکی از بزرگترین مراکز فروش و تولید انواع گرانول های بازیافتی و مستربچ ها می باشد. همکاری با خریداران داخلی و خارجی سالیان سال است در این مرکز انجام می شود. اکثر کسانی که نیازمند خرید تناژ های بالایی از گرانول های بازیافتی هستند می توانند مستقیما از این سایت خرید های خود را انجام دهند. گرانول های بازیافتی هاش عسلی، مشکی، رنگی، سبز، آبی، شفاف و انواع مستربچ ها که کاربرد های مختلفی در صنعت پلاستیک دارند خوشبختانه در بهترین کیفیت تولید و عرضه می شوند. می توان بهترین محصولات نایلونی را از این گرانول های بازیافتی تولید کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات گرانول بازیافتی شیشه ای به پاکستان

صادرات گرانول بازیافتی و گرانول پلی آمید به کشور پاکستان که جمعیت زیادی دارد از …

آراد برندینگ