آراد برندینگ
خانه / گرانول نایلون / قیمت گرانول ضایعات پلاستیک عمده

قیمت گرانول ضایعات پلاستیک عمده

آیتم هایی روی قیمت گرانول پلی آمید ضایعات پلاستیک تاثیر گذارند. هر شخصی که بخواهد تولید کند باید بداند دقیقا از چه نوع ضایعاتی چه نوع گرانولی را به دست آورد تا بیشترین سود را بکند. قیمت گرانول نایلون با قیمت گرانول بادی و پ پ فرق دارد. خریدار ها در حجم های عمده طبیعتا می توانند بهترین محصول و قیمت را از این مرکز خریداری کنند.

پلاستیک ها از چه موادی تشکیل شده اند؟

پلاستیک ها جزو محصولاتی هستند که هر انسانی در طول عمر خودش به وفور از آن ها استفاده می کند و همین انسان زباله های زیادی از آن را روزانه تولید می کند و به چرخه طبیعت وارد می کند. بهتر است بدانیم که در کشور هایی مثل ایران که منابع زیادی از نفت در دسترس است، تهیه و دسترسی به پلاستیک کار چندان سختی نیست اما از آن جایی که منابع نفتی تجدیدناپذیر هستند پس باید به درستی از آن ها استفاده کنیم.

مواد اولیه نفت در جاهای مهم تری استفاده می شوند. در این بین از مشتقات و پسمانده ها و فرآورده های آن ها که عملا مواد پلیمری می باشند می توان انواع پلاستیک و نایلون را در شکل ها، کاربرد ها و رنگ های مختلفی به دست آورد. از کفپوش ماشین گرفته تا اسباب بازی، لوازم تحریر، نایلون ها، ظروف یکبار مصرف و هزاران محصول دیگر همگی به نوعی زیر مجموعه ای از پلاستیک ها هستند که می توانند هم از پلیمر های نو و هم از مواد بازیافتی به دست آیند.

خرید و فروش گرانول پلی اتیلن

نرخ گرانول هاش

ایران یکی از بزرگترین سرزمین های تولید کننده گرانول پلی اتیلن و فرومنگنز در بازار و انواع دیگر می باشد. به لطف داشتن منابعی طبیعی هر ساله درصد بسیار زیادی از مواد پلیمیری و پلی اتیلنی تولید می شوند که اکثرا وارد بازار های صادراتی می شود. خرید و فروش گرانول هم از نوع بازیافتی و هم از نوع مواد نو در ایران انجام می شود. از آن جایی که کاربرد محصولات پتروشیمی زیاد می باشد می توان انتظار داشت برای آن بتوان در بازار های خارجی مشتریان خوبی را نیز پیدا کرد.

در حال حاضر در این مرکز مواد پلی اتیلن از جنس گرانول های بازیافتی نمونه های نایلون، عسلی، هاش، مشکی، چهار رنگ، و حتی مواد کامپاند تولید انواع لوله به صورت ویرجین و بازیافتی تولید و عرضه می شوند. بهتر است با شماره های زیر تماس بگیرید تا به صورت اپدیت شده هم از محصولات تولیدی و هم از نرخ روز آن ها آگاه شوید و بتوانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه گرانول اصفهان

خرید گرانول نایلون مستقیم از کارخانه

اگر شما کارخانه تولیدی نایلون و نایلکس دارید و می خواهید گرانول نایلون و گرانول …

آراد برندینگ