آراد برندینگ
خانه / گرانول نایلون / کارخانه گرانول اصفهان با قیمت عالی

کارخانه گرانول اصفهان با قیمت عالی

کارخانه گرانول اصفهان چندین سال است که راه اندازی شده است و در آن مواد و ضایعات پلاستیکی طی مراحلی تبدیل به انواع گرانول بازیافتی می شوند. گرانول های بازیافتی قیمت بسیار مناسب تری نسبت به گرانول های پتروشیمی دارند و برای همین است که افراد در داخل و خارج از کشور سعی می کنند از این مواد استفاده کنند.

کارخانه گرانول اصفهان

پلاستیک قابل بازیافت چیست و چگونه تولید می شود؟

کارخانه گرانول اصفهان

کشور هایی که توسعه یافته هستند و فرهنگ مصرفی بالایی دارند سعی کرده اند بحث جداسازی زباله های تر و خشک را از همان ابتدا به خوبی انجام دهند تا بعدا مشمول هزینه های هنگفت نشوند. در واقع انواع پلاستیک ها نیز که قابلیت بازیافتی دارند باید از همان ابتدا جداسازی شوند یا حداقل این کار در کارخانه ها توسط کارگرهای ماهر انجام شوند. این پلاستیک ها تنوع زیادی دارند، مثلا سفره های یکبار مصرف، نایلون های فروشگاهی، نایلون های ضخیم گلخانه ای، نایلون های رنگی و مشکی رنگ و انواع دیگر باید کاملا جدا تفکیک شوند.

این پلاستیک های حالا قابل بازیافت می باشند. یعنی توسط دستگاه های مجهز می توان آن ها را مجدد به دانه های گرانول کوچک تبدیل کرد و مجدد برای تولید پلاستیک های جدید از آن ها استفاده کرد. تولید آن ها در کارخانه های تولید نایلون انجام می شود. باید این گرانول ها ذوب شوند و سپس از یک مکش مانند استوانه ای بیرون بیاییند و یک پلاستیک شفاف که بعدا توسط کاتر، تقسیم بندی می شود، به پلاستیک های کوچکتر تقسیم شوند.

سفارش عمده گرانول شفاف درجه یک

کارخانه گرانول اصفهان

گرانول شفاف از اصلی ترین گرانول های گروه ها و پلی اتیلن می باشد که مصارف متعددی دارد و اصلی ترین مصرف آن و شناخته شده ترین آن در حوزه تولید انواع نایلون می باشد. چرا که این گرانول خودش از نایلون های پلاستیکی به دست می آید و برای همین عمده مصرف آن در این حوزه است. برای سفارش عمده این محصول خریداران می توانند به راحتی در فضای اینترنت تولید کننده ها و کارخانه ها را جستجو کنند و اقدام به خرید نمایند.

کیفیت این گرانول در کارخانه های مختلف متفاوت است و در واقع این محصول درجه بندی دارد. حتی روتین تولید آن و اینکه در مراحل تولید چه موادی اضافه شود و یا چه میزانی باشد در همه کارخانه های یکی نیست و برای همین همیشه شاهد هستیم که گرانول ها درجه بندی دارند، رنگ روشن و تیره دارند و قیمت بندی های مجزایی نیز دارند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید گرانول مشکی برای تولید لوله

آیا می دانید خرید گرانول مشکی و گرانول پلی آمید تنها برای نایلون فریزر و …

آراد برندینگ