آراد برندینگ
خانه / گرانول نایلون / تولید گرانول نایلون مشکی رنگ توپر

تولید گرانول نایلون مشکی رنگ توپر

برای تولید گرانول مشکی رنگ آن هم به صورت توپر و جون دار باید ابتدا به سراغ جمع آوری زباله های نایلونی و بادی رنگ رفت که آن هایی کیفیت بالا دارند به درد تبدیل کردن به گرانول بخورند. هر محصولی که تولید و عرضه شود از طریق این سایت و کانال های بخش فروش به اطلاع تمامی خریداران می رسد تا به طور مستقیم بتوانند خرید کنند.

خرید عمده گرانول

گرانول چیست و نحوه تولید آن چگونه است؟

عرضه گرانول نایلون

سیستم هایی طراحی شده اند که بتوانند روزانه چندین تن محصول گرانول را چه از پودر های پلیمیری پتروسیمی و چه از انواع محصولات بازیافتی تولید کنند. در واقع خود گرانول نامی است که به خروجی پلیمری گفته می شود که به شکل دانه هایی ریز گرد مانند یا عدسی شکل هستند. برای تولید این محصولات باید از چندین دستگاه مختلف استفاده کرد که در ایران دستگاه های رشته ای بیشتر به کار می آیند.

از مرحله ای که زباله های نایلون و پلاستیک وارد محیط کارخانه می شوند تا زمانی که محصول نهایی به دست می اید باید از دستگاه و سیستم برقی مخصوص به آن مرحله استفاده کرد. در ابتدا باید زباله ها تفکیک شوند که برای این عمل در ایران دستگاهی نیست. بعد باید به کمک دستگاه های اسیابی محصولات خرد شوند و در نهایت به کمک سیستم شستشو، کاملا این پرک ها شسته شوند. در مرحله بعد وارد ذوب کردن و کندر سازی می روند که باز دستگاه خود را دارد و در آخر با تنظیم کردن دستگاه گرانول ها همچون رشته های چرخ شده بیرون می آیند و قطعه قطعه می شوند.

سفارش صادراتی گرانول نایلون و هاش

گرانول هایی که تولید می شوند و به دست خریداران می رسند توسط یک تیم مجرب و کاربلد تولید می شوند. همان طور که می دانید کار تولید گرانول نایلون و هاش و سایر گرانول ها اصلا به این راحتی ها نیست که هرکسی بتواند وارد مسیر تولید شود و تصور کند که در عرض یک ماه یا چند ماه می تواند سرمایه اش را برگرداند. بهتر است برای هر سفارشی شخص تولید کننده دقیقا بداند نیاز مشتری چه است و مطابق آن تولید کند.

سفارش صادراتی بسیار مهم تر از سفارش های داخلی است. چرا که محصول باید به صورت یکدست و در حجم بالا به دست یک مشتری خارجی در کشوری دیگر با مسافتی زیاد برسد و باید این محصول حتما پاسخگوی نیاز مشتری باشد تا این محصول به طور دائمی از سمت خریدار به تولید کننده سفارش داده بشود. اگر می خواهید گرانول صادراتی با خیالی آسوده سفارش دهید می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه گرانول اصفهان

خرید گرانول نایلون مستقیم از کارخانه

اگر شما کارخانه تولیدی نایلون و نایلکس دارید و می خواهید گرانول نایلون و گرانول …

آراد برندینگ