آراد برندینگ
خانه / گرانول بازیافتی / صادرات گرانول به ترکیه از شمال

صادرات گرانول به ترکیه از شمال

صادرات گرانول به ترکیه را از مرز های شمالی کشور شاهد هستیم و تجار سعی می کنند بهترین انواع گرانول پلاستیک را وارد فضای تجارت خارجی نمایند تا هم برند ایرانی بیشتر شناخته شود و هم مشتریان خارجی رضایت داشته باشند و همیشه از خریداران عمده انواع گرانول های بازیافتی و پتروشیمی کشور ایران باشند.

قیمت گرانول‌ چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت گرانول

گرانول ها طیف بسیار بسیار وسیعی را شامل می شوند. در واقع می توانیم بگوییم که گرانول ها از محصولات کاملا تخصصی و فنی می باشند که هر کسی اطلاعاتی در مورد آن ها ندارد. این محصولات آن قدر متنوع هستند که کاربردهایشان نیز بسیار گسترده است و باید هر محصولی از گرانول مخصوص به خودش برای تولید استفاده شود. در این میان قیمت نیز عاملی است که در وهله اول متاثر از قیمت محصولات پتروشیمی روز دنیا است و چیزی نیست که نرخ آن تنها متکی به داخل کشور باشد.

مورد مهم دیگر این است که خلوص یک گرانول پلاستیک تا چه حد است. مثلا محصولات پتروشیمی هم دیتا شیت دارند و هم خلوص بالاتر و در نتیجه قیمت بیشتری هم دارند. نکته دیگر این است که این گرانولی که الان وجود دارد دقیقا از چه نوع پلاستیک، پودر یا نایلونی تهیه شده است. اگر کیفیت اولیه بالاتر باشد پس قیمت نهایی گرانول هم بیشتر می شود.

باید بدانید که رنگ گرانول هم بسیار در قیمت گذاری مهم است. مثلا گرانول های روشن و بیرنگ در بالاترین رده های قیمتی قرار دارند و حال هر چه رنگ گرانول به سمت تیرگی برود به همان نسبت هم از قیمت گرانول کاسته می شود و درجه آن پایین تر می آید.

کارخانه عرضه گرانول پلی اتیلن نایلون بازیافتی

خرید گرانول پلاستیک

تمامی کارخانه هایی که در زمینه تولید گرانول پلی اتیلن حاصل از مواد بازیافتی فعالیت می کنند در قدم اول راهی برای کمک به حفظ بیشتر محیط زیست می کنند. حتی دیده شده که شرکت های خارجی بسیاری در ایران این سرمایه گذاری را انجام داده اند و حتی محصولات تولیدی خود را نیز صادرات می نمایند. بهتر است خود ایرانی هایی که وارد این کسب و کار می شوند اطلاعات لازم و کافی را داشته باشند و بدون تحقیق در این مسیر وارد نشوند.

این سایت نیز در زمینه تولید و فروش گرانول های نایلون و بادی و گرانول های لوله فعالیت دارد و توانسته است با عرضه محصولات باکیفیت مشتریان خود را راضی نگه دارد. اگر می خواهید برای کارخانه خود مواد اولیه همیشگی تهیه نمایید می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات گرانول بازیافتی شیشه ای به پاکستان

صادرات گرانول بازیافتی و گرانول پلی آمید به کشور پاکستان که جمعیت زیادی دارد از …

آراد برندینگ