آراد برندینگ
خانه / گرانول نایلون / فروش گرانول عسلی تولید نایلون

فروش گرانول عسلی تولید نایلون

در کنار گرانول بیرنگ فروش گرانول عسلی برای تولید نایلون و دیگر محصولات نیز از طریق این سایت انجام می شود. این پلمیر های بازیافتی می توانند برای تولید محصولات پلاستیکی که شاید نیاز به پودر های پتروشیمی دست اول ندارند، بسیار مناسب باشند و در عین حال به لحاظ قیمتی نیز قطعا به صرفه تر می باشند.

راهنمای جامع روش‌های تولید گرانول

حتما می دانید تولید این دانه های دایره ای شکل کوچک که هم در ایران و هم در دیگر کشور های انجام می شوند و توانسته اند به حفظ بهتر محیط زیست کمک کنند، به این راحتی ها هم نیست. به طور کلی چهار روش وجود دارد که گرانول بازیافتی را با آن به دست می آورند و در همگی این ها نیاز به دستگاه های پیشرفته است. که دو مدل آن ها در ایران بیشتر رواج دارند.

تولید گرانول به روش رشته ای بسیار رایج و آسانتر می باشد در ایران. دستگاه های کمتری و کار راه انداز تری دارد و تقریبا این دستگاه ها هم در ایران و هم در کشوری هایی همچون چین و ترکیه تولید می شوند. در این روش گرانول ها به شکل رشته ای شبیه چرخ گوشتی بیرون می ایند و در انتها به وسیله تیغه به دانه های کوچک تقسیم می شوند.

روش دوم به روش خشک بیشتر معروف است. تجربه ثابت کرده است که این روش می تواند خروجی ظاهری بهتری را نسبت به روش قبلی بدهد ولی دستگاه های آن پیچیده تر و گران تر می باشند و برای همین شاید خیلی در ایران رواج ندارد.

دو مدل دیگر با سیستم برش رینگ آبی و با سیستم برش زیر آب نیز که خیلی استفاده ای در ایران ندارند و در این مطلب مجالی برای باز کردن بیشتر آن ها نیست.

کارخانه تولیدی گرانول مشکی ارزان

چقدر با انواع گرانول ایرانی آشنایی دارید؟ آیا می دانید یکی از پر مصرف ترین گرانول ها در صنعت بازیافت و پلاستیک همین گرانول رنگ مشکی است که هم ارزان قیمت است و هم به صرفه. این گرانول را هر کارخانه ای که به هدف تولید گرانول های بازیافتی احداث شده باشد به صورت روتین دارد. در تولید نایلون های کیسه زباله استفاده بسیار زیادی دارد.

در هر کجای کشور که حجم تولید زباله ها انبوه باشد می توان انتظار راه اندازی و تاسیس کارخانه تولیدی گرانول سازی را داشت. اما باید بدانید تولید گرانول کار راحت و بدون دردسری نیست و هرکسی با توجه به نوع روحیات و نوع توانایی که دارد نمی تواند وارد این عرصه شود.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه گرانول اصفهان

کارخانه گرانول اصفهان با قیمت عالی

کارخانه گرانول اصفهان چندین سال است که راه اندازی شده است و در آن مواد …

آراد برندینگ