آراد برندینگ
خانه / گرانول بازیافتی / صادرات گرانول بازیافتی شیشه ای به پاکستان

صادرات گرانول بازیافتی شیشه ای به پاکستان

صادرات گرانول بازیافتی و گرانول پلی آمید به کشور پاکستان که جمعیت زیادی دارد از طریق این مرکز انجام می شود. نمونه های شیشه ای، عسلی، مشکی را می توان از پر طرفدارترین ها برای امر صادرات شمرد. این در حالیست که محصولاتی همچون نایلون، کیسه زباله، شیرینگ، و بسیاری از زیر مجموعه های نایلونی نیز تولید و قابلیت صادرات را از این سایت دارند.

روش های تولید گرانول با کیفیت در ایران

در اینجا می توانیم به ۴ مدل تولید گرانول به صورت کلی اشاره کنیم که یک مدل نسبت به بقیه در ایران بیشتر طرفدار دارد و عملا راحت تر نیز می باشد.

  • تولید گرانول به صورت رشته‌ایاین همان روشی است که در ایران بیشترین استفاده را دارد. دقیقا در این روش باید ضایعات هم خرد شوند. شسته و آسیاب شوند سپس ذوب شوند و وارد یک صافی بشوند که وقتی از صافی رد می شوند به صورت رشته های دراز در کنار هم در استخر باریکی از آب سرد قرار می گیرند.
  • تولید گرانول به روش خشک: این روش تقریبا شبیه روش قبل است منتها رشته ها بعد از ذوب شدن دیگر وارد استخر آب نمی شوند و همین طور توسط کاتر قطع می شوند و در آخر وارد آب می شوند.
  • تولید گرانول با سیستم برش رینگ آبی: این روش مانند روش خشک است. اما گرانول عدسی شکل است. در واقع گرانول که ایجاد می شود وارد یک رینگ می شود و تا گرم است می پرخد و با آب دور رینگ سرد می شود.
  • تولید گرانول با سیستم برش زیر آب: این روش همانند روش اول است و فرقش در این است که رشته ها زمانی که داخل آب هستند قطع می شوند و گرانول می شوند.

خرید بهترین گرانول نایلون در حجم عمده

میزان بازیافت و تولید گرانول های بازیافتی و فرومنگنز در بازار در دنیا بالا نیست. تحقیقات نشان می دهد تنها ۱۰ درصد از زباله های دنیا بازیافت می شوند و حدود ۹۰ درصد همچنان در مرحله زباله باقی می مانند و چه خوب است اگر در هر کشوری در زمینه جمع آوری زباله های قابل بازیافت اقدامات موثر صورت گیرد. در این راستا باید تولید کننده هایی نیز باشند که توانایی تامین و تولید عالی را داشته باشند.

برای خرید هر نوع گرانولی که در گروه هاش و بادی و همچنین گرانول هایی که برای تولید لوله های پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرند می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید تا هم شما را در خرید راهنمایی کنیم و هم محصول درجه یک برای شما و یا برای مشتری صادراتی شما عرضه کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نرخ گرانول هاش

صادرات گرانول به ترکیه از شمال

صادرات گرانول به ترکیه را از مرز های شمالی کشور شاهد هستیم و تجار سعی …

آراد برندینگ