آراد برندینگ
خانه / گرانول پلاستیک / قیمت گرانول پلاستیک پلی اتیلن بازیافتی

قیمت گرانول پلاستیک پلی اتیلن بازیافتی

قیمت گرانول پلاستیک پلی اتیلن و فرومنگنز کم کربن را می توانید از قیمت روز دلار و مواد نفتی تا حدودی حدس بزنید. اما قیمت گرانول های بازیافتی نیز که بی تاثیر از قیمت مواد نو نیستند، علاوه بر موارد گفته شده قیمت ضایعات و هزینه های تولیدی گرانول و کیفیت گرانول می توانند نرخ نهایی آن را مشخص نمایند. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

پرکاربردترین گرانول ها برای محصولات پلاستیکی

برای تولید محصولات پلاستیکی باید از یک سری مواد اولیه استفاده شود. حال این مواد اولیه می توانند به شکل پودر باشند و یا به شکل یک سری رشته های کوچک یا دانه های گرد عدسی شکل که به آن ها گرانول می گویند. این محصولات می توانند نو باشند یا از مواد بازیافتی باشند. اما تولید کنندگان سعی می کنند از شکل پودری چون تولید با آن سخت تر هست کمتر استفاده کنند و از نمونه های گرانول استفاده نمایند.

حال این گرانول های بسیار متنوع می باشند. هر کدام مشخصات فنی و گرید ها و کاربرد های مخصوص به خود را دارند. مثلا گرانولی که برای لوله استفاده می شود تا گرانولی که برای نایلون است فرق دارد. اما اگر بخواهیم پر کاربرد ترین ها را اشاره کوتاهی داشته باشیم می توانیم بگوییم که خانواده هاش و بادی و کامپاند های پلی اتیلنی پر مصرف تر می باشند. اما هر کدام از خانواده ها عضو های زیادی دارند که در رنگ و پایه و کاربرد تفاوت های جزئی ممکن است داشته باشند.

سایت آنلاین گرانول لوله پلی اتیلن

سازندگان لوله های ابیاری و کشاورزی و بسیاری از لوله های دیگر که از جنس پلی اتیلن هستند نیازمند بهترین گرانول و فرومنگنز متوسط کربن روز هستند که بتوانند یک محصولی مقاوم و مشتری پسند ایجاد کنند. در واقع اگر توانایی خرید گرانول های درجه یک پتروشیمی را داشته باشند ترجیح می دهند از آن ها استفاده کنند و اگر نتوانند بر طبق نیاز مشتری خودشان می توانند از گرانول های درجه دوم به نام گرانول های بازیافتی استفاده کنند.

در سایت آنلاین که محل معرفی و تولید و عرضه انواع گرانول هاش و بادی و گرانول لوله می باشد می توانید راحت تر از هر کجای دنیا که هستید دست به خرید بزنید. بهتر است برای لوله پلی اتیلن از کامپاند های درجه یک استفاده کنید که کاملا کار شما را پوشش دهد. می توانید جهت سفارش های صادراتی و تناژ های ماهیانه بالا نیز از این مرکز با خیالی آسوده مشاوره بگیرید و سپس دست به خرید بزنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

گرانول عسلی روشن

کارخانه گرانول پلاستیک بازیافتی و نو

برای خرید مستقیم از کارخانه گرانول بازیافتی یا نو و فرومنگنز کم کربن می توانید …

آراد برندینگ