آراد برندینگ
خانه / گرانول پلاستیک / کارخانه گرانول پلاستیک بازیافتی و نو

کارخانه گرانول پلاستیک بازیافتی و نو

برای خرید مستقیم از کارخانه گرانول بازیافتی یا نو و فرومنگنز کم کربن می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین با مشاور و کارشناس فروش در ارتباط بگذارید. این محصول در کیفیت های عالی تولید می شود و بسیار تمامی ایتم های تولید با مهارت بالا و با استفاده از دستگاه های عالی و شوینده های خوب در محیط کارخانه به پیش می روند تا در نهایت خروجی باکیفیت باشد.

دسته‌بندی اصلی گرانول پلی اتیلن چگونه است؟

گرانول ها و فرومنگنز پرکربن کلا به دو دسته بازیافتی و نو تقسیم بندی می شوند. اما هر ماده پلاستیکی و نایلونی که برای اولین بار ایجاد می شود از فراورده های گاز و نفت گرفته شده که در پتروشیمی ها تبدیل به گرانول و پودر می شوند. در اینجا به صورت خلاصه شرح می دهیم که دسته بندی اصلی گرانول پلی اتیلن به دو دسته سبک و سنگین شامل می شود.

حال خود گرانول پلی اتیلن سبک شامل زیر گروه های مختلفی از جمله پلی اتیلن سبک خطی و بسیار سبک خطی می شود که هر کدام نماد های انگلیسی اختصاری خود را دارند و در مطالب بعدی سعی می شود تک به تک در مورد هر کدام از این زیر گروه ها صحبت شود. باید بدانیم که موارد مصرف پلی اتیلن های سبک با سنگین کاملا تفاوت دارد. مثلا نمونه های سبک انعطاف پذیر تر و نرم تر هستند و نمونه های سنگین سخت تر اند و برای تولید محصولاتی من جمله لوله بیشتر کاربرد دارند.

سفارش عمده گرانول عسلی برای اسباب بازی

اسباب بازی ها همیشه جزو پر رونق ترین محصولات پر فروش در هر کشوری به حساب می آیند. در همه کشور ها همیشه کودکان حضور دارند که ثانیه های روزانه خود را با بازی کردن با انواع اسباب بازی ها می گذارنند و در خانه ای که بچه کوچک حضور داشته باشد شاهد انواع اسباب بازی ها و عروسک ها هستیم.

حال برای تولید همین اسباب بازی ها شرکت های تولیدی نیاز دارند از نمونه های هاش عسلی و دیگر رنگ ها و حتی گرانول بادی و انواع مستربچ استفاده کنند تا در نهایت بتوانند اسباب بازی ها را با رنگ های بسیار زیبا و مختلف خلق کنند که در بین بچه ها طرفدار پیدا کند.

این در حالیست که هر اسباب بازی نیز گرانول مخصوص به خود را دارد. مثلا برای ساخت محصولات پلاستیکی که بچه بسیار کوچک است و باید مسایل بهداشتی رعایت شود حتما باید از گرانول های نو استفاده گردد. اما در بسیاری موارد دیگر که نیاز به این موضوع نمی باشد می توان از انواع مرغوب گرانول بازیافتی استفاده کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم حمیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136652170

telegram icon تلگرام: geranolbazar@

email icon ایمیل: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت گرانول پلاستیک پلی اتیلن بازیافتی

قیمت گرانول پلاستیک پلی اتیلن و فرومنگنز کم کربن را می توانید از قیمت روز …

آراد برندینگ